Battlefield 3- Gra życia

Już minęło parę dni od kupna gry, więc już nabyłem trochę doświadczenia w grze. Niedawno pobiłem mój rekord w zabijaniu i udało mi się zabić aż 17 gości przy tym 6 raz zginąć i zająć 3 miejsce w tabeli na koniec potyczki, a gra się na ps3 12-12. Była to moja najlepsza runda ! :D Bardzo mnie wciągnęła i gdy mam okazje to w nią pogrywam. Powiem szczerze że zacząłem kampanie ale jakoś nie mam weny żeby ją kończyć. Sam multik mi w zupełnie wystarczy. Ogólnie w końcu Obu stron konfliktu odblokowałem optykę, bez której grać jest bardzo ciężko. Najlepiej mi się gra Ruskami (nie wiem dlaczego) , i to właśnie grając Rosjanami zabiłem tylu żołnierzy z Amerycy. Cały czas pykam tylko jedną klasą moją ulubioną Szturmowcem. Szturmowiec ma normalny Karabin, pistolet, ale najważniejsze jest że on LECZY. Biegam po mapie i wszystkich ożywiam. Za to jest kupę punktów co mnie bardzo cieszy !
Dobra to było by na tyle z czym chciałem się podzielić z wami. Niedługo wstawię kolejne wrażenia z Battlefield 3
Pozdrawiam !

Prześlij komentarz

0 Komentarze