Ciborg World live on blog

 Moi drodzy od jakiegoś czasu udało mi się robić streamy w 720p oraz 60fps. Nie są to zeszczę tak super streamy co innych czołowych streamerów, lecz jestem z nich bardzo zadowolony. Jedynym minusem jest to iż mój kanał na twitch.tv jest jeszcze bardzo mało popularny. Małymi kroczkami powolutku rozwijam kanał Ciborg World. Dzięki czemu od teraz możecie moje streamy oglądać na tym blogu. Wystarczy kliknąć CIBORGWORLD LIVE po prawej stronie bloga. Od razu wyskoczy wam ekran streama oraz Chat z którego możecie korzystać. Jak narazie na początek myślę że to fajna możliwość oglądania. 

Jeżeli przegapicie mój stream, to niema czego się obawiać. Co jakiś czas wrzucam powtórki streamów na YouTubie CIBORG WORLD LIVE więc możecie być cały czas na bieżąco. To dzięki wam kanał się rozwija. Dla tego zachęcam was do spędzania ze mną miło czasu na Streamach czy na YouTubie. Bardzo mi zależy obyście bawili się równie dobrze jak ja. Moi Drodzy trzymajcie się  nie długo wrzucę kolejny post z opisem mega zacnego Anime który już niedługo ukaże się jego kontynuacja. WIELKA PIONA DLA WAS !
 

Prześlij komentarz

0 Komentarze