Dzień Deskorolki

21.06 między narodowy dzień deskorolki w którym wszystkie Skaty wspólnie świętują dzień swojego ukochanego sportu. Charakteryzuje się przejazdem wszystkich skatów ulicami miast, do tego organizują własne imprezy-zawody co dodaje zajawe i sprawia że dzień staje się piękniejszy.
Nie zabrakło dobrej organizacji dnia deski w Gdańsku. Jedyną przeszkodą była pogoda, choć jakoś dało się ją znieść.
Wstałem o 9.00 umyłem się ubrałem i na 10.00 pojechałem sobie pojeździć na Ergo- super spot jak na razie wszyscy tam jeżdżą. W sumie sami ją zbudowaliśmy każdy coś po przynosił i po czasie stało się naprawdę dobrą miejscówką. Wracając, o 11 miały zacząć się zawody w game of skate a później reszta zawodów miała się odbyć na Skateplazie. Choć deszcz później padał i zmusił mnie do odejścia, to udało mi się nagrać dosyć fajne video.
Zapraszam do oglądania:

Ergo Skateboarding Day from Ciborg on Vimeo.

Prześlij komentarz

0 Komentarze