Battlefield 3-Multik (Pierwsze wrażenia)

Po długim czekaniu w końcu doczekałem się premiery Battlefield 3. Po zajęciach pognałem do Saturna aby zakupić grę na konsole ps3. Wszedłem do sklepu idąc szybkim truchtem do działu z grami. Szczerze powiedziawszy gdy ujrzałem cenę gry byłem zachwycony. Kosztowała dużo mniej niż mi się wydawało, więc wziąłem jeden egzemplarz i poleciałem do kasy. Przy kasie stała się dziwna rzecz. Pierwszy raz w życiu jak kupuje grę kasjerka mnie zapytała mnie czy mam 16 lat. Ja jej grzecznie odpowiedziałem że mam nawet 20 lat....
Po tym krótkim wstępie przejdę do moich wrażeń związanych z multikiem. Więc najpierw zacznę od tego co zwróciło moją uwagę w pierwszej kolejności, czyli oprawa graficzna. Dotąd nigdy nie widziałem tak pięknej grafiki. Wszystko wygląda wielce realistycznie. Kolory stonowane przyjemne dla oka. Krajobraz gry EA zrobili rewelacyjnie ( Gratulacje dla nich za grafikę ). Mapy są ogromne na początku się gubiłem nie wiedziałem gdzie za bardzo iść, lecz z czasem szło mi lepiej.Następną rzeczą jaka zrobiła na mnie wrażenie to dźwięk. Wszystkie strzały, wybuchy, krzyki, burzące się budynki.Tworzy to wciągający klimat wojny. Można się poczuć jak prawdziwy żołnierz(ale tak naprawdę sterujemy prawdziwym żołnierzem gdzieś tam daleko, i my dajemy mu szanse na przeżycie). Ja cały czas gram szturmowcem o specjalnej możliwości leczenia. Biegam po mapie zabijając wroga oraz lecząc innych lub skrzesać (Defibrylatorem) oczywiście z to są dodatkowe punkty co mnie bardzo cieszy. Jak na razie najwieciej punktów zdobyłem grając ruskami. Nie wiem czemu ale lepiej mi idzie zabijanie amerykańców. Miałem okazje jeździć czołgiem i mogę stwierdzić że sprawia to wielką frajdę rozwalać budynki wraz z przeciwnikami. Także chce zwrócić uwagę na to że już po paru minutach gry mapa gry się zmienia, czyli efekt zniszczenia obiektów (zniszczone ściany, drzewa) daję fenomenalny efekt walki
Sama gra na padzie w strzelankę nie jest taka prosta. Jak grałem pierwszy raz jechali mnie równo z sufitem lecz z gry na grę szło mi coraz lepiej. Zaczynałem zabijać innych graczy, grać drużynowo oraz używać pojazdów. Gra mnie bardzo wciągnęła choć ciężko gra się na konsoli to i tak nie zamierzam się poddać. Podsumowując gra jest rewelacyjna jeśli chodzi o multika. Piękna grafika, muzyka, olbrzymia mapa, masę możliwości na zabicie innych graczy. Jak dla mnie cud miód i orzeszki. Warto ją kupić polecam

Prześlij komentarz

0 Komentarze